FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Aleyna Dalveren
Aleynadalveren
Profili
Title Aleyna Dalveren
İsmi

Aleyna Dalveren

Yaşı

24

Göz rengi

Siyah

Resmi Sitesi

Şu an yok

Aleyna Dalveren, 1994 yılında dünyaya geldi. İstanbul’da doğup büyüyen Aleyna Dalveren, Nişantaşı Üniversitesi'nde Sinema ve Televizyon Bölümü'nde okuyor. Bugüne kadar Umutsuz Ev Kadınları ve Arka Sokaklar isimli dizilerde de rol alan Aleyna Dalveren bir ara Bugün Ne Giysem isimli yarışma programına da katılmıştır. İlk albüm deneyimini ise 2014 senesinde Hastam Çok isimli albüm ile gerçekleştiren Aleyna Dalveren 2014 yılında ise Serdar Ortaç’ın daha önce seslendirmiş olduğu Karabiberim isimli şarkısını seslendirmiştir.

Müzisyen bir ailede yetişen Aleyna Dalveren Avşa Dalveren isminde bir ablası vardır. Dans etmeyi, spor ve yüzmeyi çok sevdiğini belirten Aleyna Dalveren ayrıca Lunapark’a gitmeyide çok sevdiğini belirtmiştir.

Ayrıca alışveriş hastası olduğunu özellikle kıyafet almaktan çok hoşlanmaktadır. Özellikle Burberry, Armani, Gucci ve Bershka markalarını sevmektedir. Fanatik bir Fenerbahçe taraftarıdır. Türkiye’nin Selena Gomez’i olarak anılmaktadır.Havam Yerinde' adlı şarkısına çektiği klibin Britney Spears'ın ‘Make Me' şarkısının klibine benzemesiyle dünya basınında da dikkat çekti. Bir yatak markası reklamında rol alan Aleyna Dalveren, ‘Arka Sokaklar' ve ‘Umutsuz Ev Kadınları' dizilerinde oynadı. İlk olarak ‘Bugün Ne Giysem' yarışmasına katılarak televizyon dünyasıyla tanışan Aleyna Dalveren, 2014 yılında ‘Hastam Çok', ‘Karabiberim' adlı şarkılarıyla müzik piyasasına adım attı.